Vypomáhám - 2.díl

09.08.2016 14:33

Netušil jsem vůbec,že se ještě shodou okolností vrátím ke své glose " Vypomáhám " z 25.6. Opět stejnou shodou okolností,protože jsem zrovna opakovaně sloužil ve vrátnici zase já. Tehdy 25.6. měl pan Hošek - známý ředitele DmV problém se vstupenkami. Potřeboval zablokovat zbytek vstupenek na určité představení s tím,že je tak s Tomášem Töpferem domluven. Pochopil jsem jeho situaci a přestože naše POKLADNA není v létě v oficiálním provozu (jen interní služba),byl jsem s panem Hoškem osobně v Ibsence jeho a ředitelův problém vyřídit. Tenkrát tedy v pohodě. Teď na začátku srpna si přišel pan Hošek vyzvednout podle osobní domluvy vstupenky kvůli srpnové distribuci a ..... malér,vstupenky prý nelze vydat. Pan Hošek měl šrěstí nebo já smůlu,že jsem opět sloužil já. Zavolali jsme panu řediteli na jeho dovolené,pan ředitel že prý ihned zavoá pokladnu a dá příkaz k vydání zamluvených vstupenel. Opět jsem pana Hoška osobně doprovodil a skutečně potom teprve vstupenky dostal. Spokojen odešel a já jen napsal Tomáši Töpferovi SMS,že je vše v pořádku zařízeno. Tečka za banální situací. Jsem zvyklý nadstandardně jednat s lidmi,pokud to je možné. Asi mne ale rodiče blbě vychovali. Předpokládal jsem naivně,že Tomáš Töpfer alespoň SMS poděkuje nebo i teď osobně,když prochází kolem mne vrátnicí. Byl jsem vždy rodiči veden ke slušnosti. No jsem naivní a "blbej". V rubrice oficiálního webu DnV "Pište řediteli" se vždy usmívám,když lidé děkují ze zájezdových představení za "kytičku" každému do 1.řady. Zatímco ta kytička je jen marketingový tah,ono "nevyslovené" poděkování by byla slušnost. Já už neřeším ředitele ve 2. ročníku mých webových stránek,jen poukazuji na to,že každá mince má svůj rub i líc. Lícem je ta kytička a rubem to mlčení. Takhle bohužel vidím já Tomáše Töpfera.

Pan Hošek od Tomáše Töpfera.

Materiály pro ředitele,které jsem měl předat.

.......  ??????  .......